måndag, mars 30, 2009

Upp som en sol.. ned som en pannkaka

Mitt liv är just nu lite uppochnedvänt och tillknycklat.. om du tänker dej den där fösta misslyckade pannkakan som blir när du ska steka ett sats pannkakssmet.. ungefär så.

Tills vidare stärker jag min själ och rygg på en spontanköpt "Shaktimatta", en orange.
"Den oranga färgen ger energi, tillfredställelse och värme, stimulerar obalanser och har positiva effekt på medvetandet, då det ger ett mer öppet och accepterande sinne."

Återkommer när solen tittar fram igen, önska mig lycka till och håll alla tummar du har!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Well K-dawg,

då håller jag tummarna! :-)
J

Towe sa...

hoppas du mår som en gyllene och hel pannakaka snart Kimzon! och berätta om den där spikmattan fungerar :)

Kimzon sa...

tack tack.. än är världen inte helt runt och gyllene..

Vickiehickietorian sa...

jag hoppas det vänder. snart!

Brassen sa...

Jag med...nu när solen skiner så blir allt bra ingen..:) Kram