måndag, januari 05, 2009

Impulsiv början på 2009

Nu baske mig äre väl min tur! Nu eller aldrig!
Har suttit hela jul/nyårshelgen och följt resedagböcker o surfat på drömresor. Alla jag känner har antingen varit eller ska iväg o resa..

En sen kväll efter att byggdammet från renoveringen lagt sig fick jag ett infall - det finns fortfarande tid och en liten möjlighet. En pyttechans att hinna mönstra på skutan Jaya och segla ut och uppleva sol och dyk redan på fredag!

Sagt och gjort, sätter mig och tokmessar chefen, kollegor och toksurfar på billiga flygsajter efter en hygglig biljett. På bara någon timme svängde priset med 2500 upp och ner - för samma resa - helt galet.
Framåt kvällskvisten vågade jag inte vänta längre utan slog till! I grevens minut -idag fanns inga platser kvar!

Var helt färdig efteråt - svettiga handflator och darriga ben - haha men det är väl så det ska vara!
Nu känns det bara såååå bra, ska bli underbart och byta -10 mot +30!

Vill du hänga med på min resa? Kika in resedagboken här.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Du tjänar för mycket pengar !!!!!

Kimzon sa...

..och så lite tid att spendera..

Vickiehickietorian sa...

men vaddå? kan du precisera dig lite! det låter och ser helt underbart ut...kan det vara så?

Towe sa...

jag behöver också veta, var var? och har du vägarna förbi vill jag ha en date!

Anonym sa...

vart blir det? och när? jag vill oxå åka.....