fredag, november 21, 2008

Nice va najs!

Tjohoooo! Jag har vunnit en resa till Nice!

Norwegian har kört en kampanj där det gäller att hinna fram till den telefonkiosk som StarFM ringer till - och jag var först! Inom kort publiceras vinnarbilden på Norwegians tävlingssajt.

Kollegorna M och H vann resor till Luleå och Kiruna, tror inte jag hade blivit lika jublande glad över en resa dit även om det vore kul o besöka ishotellet någon gång i framtiden.

Å jag som aldrig brukar vinna något.. överlycklig!!

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

Fett grattis!!!

Anonym sa...

Braaa jobbat! Om kollegan som vann en resa till Luleå vill byta den mot rimlig summa pengar är jag en villig kandidat :)

Anonym sa...

Stooooooooooort grattis Kim!!! :)

Anonym sa...

Nämen vad kul GRATTIS!

Kram Linda bruksgatan...

Kimzon sa...

:D taaaack! nån som har tips på boende i nice?