måndag, november 17, 2008

Totalt stressless


Vilken underbar helg jag haft!
"En av årets största händelser" som presentgivaren beskrev överraskningen. Instämmer fullkomligt!

Allt jag visste var att jag inte behövde ha med mig någonting förutom kläderna jag hade på mig..

Oj vad spännande, vad har han nu hittat på? klurade jag.

Utan mobiltelefon, klockor, stress - endast iklädd baddräkt och Yukata och badtofflor har jag sassat runt hela helgen och fått prova på den mest fantastiska Japanska mat jag någonsin smakat, aktiviteter som Zenergy, Doo-in, Qui-gong och zenmeditation.
Och inte minst tvagat mig på traditionellt japanskt vis på en träpall med liten frottéhandduk och badat varma källor och ångbastu.
Det här var välbehövligt för en frusen novembersjäl, hud och kropp! Ett litet urval av bilder finns nedan.

Du har kanske gissat vid det här laget var jag varit? Och du som inte har det får svaret här: Yasuragi Hasseludden.

Inga kommentarer: