fredag, november 14, 2008

Vad trevligt det är med många partners!


Då syftar jag inte till polygami eller månggifte eller något sådant. Utan hur trevligt det är så här före jul när företagspartners och leverantörer bjuder in till glöggmingel, jubileumsträffar, lokalinvigningar och kundevent.
Dessutom ett extra tillfälle att hinna umgås med sina kollegor som man sällan träffar.

Igår hade jag förmånen att få följa med på en sån här tillställning då ett företag bjudit in till jubileumsfest.
Och man hade inte snålat kan jag säga. Champagne, lax, oxfilé, ståuppkomik, trollerikonster och en båttur uppströms.
Kvällen rundades som småningom av på Café Opera!

Behöver jag tillägga att jag har lite extra mörka ringar under ögonen idag?

2 kommentarer:

Towe sa...

Det där ser ju inte helt fel ut Kimzon! Kul med blogg och du verkar inte behöva någon coaching tycker jag ;)
Ska genast länka till dig från min sida!
Kram

Anonym sa...

Jag minns den gamla goda tiden när JAG blev bjuden på sådana event mest hela tiden...som sagt...lääänge sen. Så jag förstår dom mörka ringarna...;)